Οικονομία-Διοίκηση
Το πρόγραμμα προετοιμάζει τους φοιτητές να γίνουν επιτυχημένοι επαγγελματίες του μάρκετινγκ, παρέχοντάς τους τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτούνται για να διαπρέψουν στον τομέα. Οι μέθοδοι διδασκαλίας είναι προσανατολισμένες στην ενθάρρυνση της συμμετοχής, της αυτοβελτίωσης και της ομαδικής εργασίας. Εκτός από τη μελέτη μιας σειράς βασικών και μαθημάτων επιλογής, οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να αναλάβουν ένα ερευνητικό έργο σε έναν τομέα του μάρκετινγκ για τον οποίο ενδιαφέρονται ιδιαίτερα.
Πτυχιούχοι ΑΕΙ/ΤΕΙ Τμημάτων Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών Επιστημών, Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, Τμημάτων Πολυτεχνικών Σχολών και Θετικών Επιστημών από την Ελλάδα ή/και το εξωτερικό.
Αιτήματα υποστήριξης και γνωσιακή βάση: ![]()
