ΙΔΡΥΜΑ: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΣΧΟΛΗ: ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Διδάσκεται στην Αγγλική γλώσσα
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ: α) Μάρκετινγκ και Επικοινωνία (προσφέρεται σε τμήματα Πλήρους και Μερικής Φοίτησης)
β) Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Διεθνή Προσανατολισμό (προσφέρεται σε τμήμα Πλήρους Φοίτησης).
ΔΙΑΡΚΕΙΑ (εξάμηνα): 2
ECTS (συνολικά): 75
ΔΙΔΑΚΤΡΑ: 6250
Προσφέρεται δυνατότητα υποτροφίας
ΠΟΛΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΑΘΗΝΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ: 99
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Αξιολόγηση φακέλου - Συνέντευξη
Προσφέρεται δυνατότητα μερικής φοίτησης
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΕΡΙΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ (εξάμηνα): 3
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ: Δια ζώσης
Οικονομία-Διοίκηση
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
e-mail ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ: diekp@aueb.gr
ΤΗΛΕΦΩΝΟ: +30 210 8203 665, +30 210 8203 631
Αποστολή e-mailΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΜΣ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ: Στο Π.Μ.Σ. γίνονται δεκτοί κάτοχοι τίτλου του πρώτου κύκλου σπουδών Α.Ε.Ι., της ημεδαπής ή ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 4485/2017, όπως αυτές εξειδικεύονται στον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών του Π.Μ.Σ.
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: Μάρκετινγκ, Επικοινωνία, Διοίκηση Πωλήσεων, Διαφήμιση, Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Έρευνα αγοράς, Σχέδιο Μάρκετινγκ, Στρατηγική Μάρκετινγκ, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Δημοσιές Σχέσεις, Προώθηση Πωλήσεων, Διεθνές Μάρκετινγκ
Αιτήματα υποστήριξης και γνωσιακή βάση: