Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων


ΙΔΡΥΜΑ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΣΧΟΛΗ: ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

ΤΜΗΜΑ: ΣΧΟΛΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Διδάσκεται στην Ελληνική γλώσσα


ΔΙΑΡΚΕΙΑ (εξάμηνα): 4

ECTS (συνολικά): 120


ΔΙΔΑΚΤΡΑ: 3250

Προσφέρεται δυνατότητα υποτροφίας

ΠΟΛΗ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΠΑΤΡΑ


ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ: 450

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Αξιολόγηση φακέλου

Προσφέρεται δυνατότητα μερικής φοίτησης

ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΕΡΙΚΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ (εξάμηνα): 8

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ: Εξ Αποστάσεως

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ

Κοινωνικές Επιστήμες

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ιστοσελίδα ΠΜΣ

e-mail ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ: dpm@eap.gr

ΤΗΛΕΦΩΝΟ: +30 2610 367342

ΦΑΞ: +30 2610 367110

Αποστολή e-mail

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΜΣ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ: Στο Π.Μ.Σ. γίνονται δεκτοί απόφοιτοι συγγενούς γνωστικού αντικειμένου των ΑΕΙ της ημεδαπής ή ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής (σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 34 του Ν. 4485/2017), με επάρκεια γνώσης, επιπλέον της γλώσσας διδασκαλίας, της Αγγλικής γλώσσας, επιπέδου τουλάχιστον Β2.

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: Πολιτική, Πολιτισμός, Διοίκηση, Διαχείριση

ΣΧΟΛΙΑ: Τα Προγράμματα Σπουδών του Ε.Α.Π. παρέχονται εξ αποστάσεως. Στα προγράμματα σπουδών του Ε.Α.Π. οι φοιτητές καταβάλλουν οικονομική συμμετοχή. Σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή εξειδικευμένων γνώσεων σε άτομα και στελέχη που απασχολούνται ή θα απασχοληθούν στον τομέα της πολιτιστικής πολιτικής, διαχείρισης και διοίκησης. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι φοιτητές πρέπει να είναι σε θέση:
• Να εξετάσουν τις δομές οργάνωσης και διοίκησης των πολιτιστικών οργανισμών και τους ρυθμιστικούς μηχανισμούς που λειτουργούν.
• Να αναλύσουν τις βασικές έννοιες του πολιτισμού, της πολιτιστικής βιομηχανίας, της πολιτιστικής πολιτικής και διοίκησης στο εθνικό, ευρωπαϊκό και παγκόσμιο γίγνεσθαι .
• Να διερευνήσουν τους τρόπους με τους οποίους η πολιτιστική διαχείριση, πολιτική και επικοινωνία διαμορφώνονται στο πολιτισμικό γίγνεσθαι.
• Να προσδιορίσουν τα συστήματα οικονομικής διαχείρισης, διοίκησης, επικοινωνίας και πολιτιστικής πολιτικής στο θεσμικό πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί.
• Να περιγράψουν τις νέες τάσεις της πολιτιστικής οικονομίας, καθώς και των μεθόδων προώθησης του πολιτισμού στην κοινωνία των πληροφοριών και της γνώσης.
• Να εξετάσουν τη δομή, οργάνωση, και διοίκηση των πολιτισμικών μονάδων, στο υπάρχον θεσμικό πλαίσιο.
• Να αναπτύξουν τις ερευνητικές τους ικανότητες και την κριτική τους σκέψη στην διαχείριση, ανάπτυξη πολιτιστικής πολιτικής, οικονομικής ανάλυσης και επικοινωνιακής στρατηγικής για την προώθηση πολιτιστικών αγαθών και οργανισμών.

Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Ελλάδα

Αιτήματα υποστήριξης και γνωσιακή βάση: Helpdesk